یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد:

نباید راه تبلیغات کاندیدای جدید مسدود شود

نمایندگان فعلی که تصمیم دارند در انتخابات آینده کاندیدا شوند اگر از امکانات مجلس، رسانه ملی و همچنین از رسانه‌های مکتوب به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات خود در انتخابات آینده استفاده کنند بدانند که خیانت کردند و باید پاسخگوی این خیانت خود باشند.


"سیدجلال یحیی‌زاده" در گفت‌وگو با نشریه بشارت نو ضمن هشدار به سوءاستفاده از تبلیغات زودهنگام توسط برخی از داوطلبان انتخابات مجلس گفت: نباید فضای تبلیغات برای داوطلبین جدید در انتخابات آینده مجلس را مسدود کرد.


سید جلال یحیی‌زاده با بیان اینکه تبلیغات زودرس ممنوع و خلاف قانون و شرع است گفت: هرگونه استفاده از امکانات از سوی مسئولین و نمایندگان فعلی برای تبلیغات در انتخابات آینده به معنای محدود کردن فضای انتخاباتی خواهد بود و این کار اصلا به صلاح نیست.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: باید داوطلبین انتخابات در یک فضای رسانه‌ای سالم و دور از هرگونه شائبه به رقابت بپردازند و این رقابت باید برای همه به‌صورت یکسان مهیا باشد.


یحیی‌زاده گفت: اگر نمایندگان مجلس وظیفه خود را در امر قانونگزاری و نظارت به درستی انجام دهند خود این کار تبلیغی برای آنها می‌شود بنابراین نباید از روش‌های دیگر برای تبلیغات خود استفاده کنند.


وی تاکید کرد: اینجانب بارها از رسانه ملی و همچنین خبرگزاری‌های رسمی و دولتی و خبرگزاری خانه ملت درخواست کردم که به شیوه‌ای ورود پیدا نکنند تا فقط به تبلیغات نمایندگان فعلی منجر شود و آنهایی که قصد دارند در انتخابات آینده داوطلب شوند نتوانند از امکانات بهره ببرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا